luni, 27 aprilie 2009

" EDUCAŢIA TA CONTEAZĂ ! - 2009 "

CHESTIONAR PENTRU ELEVI

1. Alegeţi un singur motiv din cele de mai jos, care vă determină să lipsiţi de la şcoală:
a. orele sunt plictisitoare
b. nu-mi place modul de predare al unor profesori
c. sunt prea multe ore de curs
d. nu-mi plac colegii de şcoală
e. daca nu aş “ chiuli ”, colegii m-ar considera un “ fraier ”
f. am alte lucruri mai bune de făcut decât sa stau la şcoală / muncesc pentru întreţinere

2. Alegeţi o singură preocupare din cele de mai jos, pe care o aveţi atunci când lipsiţi de la ore:
a. merg la sala de internet P.@.P.I. Valeni
b. merg la sala de jocuri electronice
c. ma intalnesc cu prietenii
d. merg în baruri sa joc biliard / tenis de masa
e. mă plimb prin Parcul Dendrologic Valeni / padure
f. stau acasă şi mă odihnesc
g. alte preocupări. Care?.........................................................................................

3. De obicei cu cine obişnuiţi să chiuliţi?
a. cu colegi de clasă
b. singur
c. cu prietena / prietenul meu
d. cu necunoscuţi
e. alte persoane. Care?...........................................................................................

4. Care credeţi că este atitudinea părinţilor dvs. faţă de absenţele pe care le aveţi?
a. nu cunosc deloc situaţia mea
b. sunt supăraţi pe mine
c. au încredere în mine / îmi dau libertatea să mă descurc singur
d. nu-i interesează absenţele mele
e. sunt multumiţi
f. altă atitudine. Care?.............................................................................................

5. Care este atitudinea dumneavoastra faţă de sanctionarea cu mustrare scrisa?
a. mi-e indiferent
b. mă pune pe gânduri
c. voi face promisiuni pe care ştiu că nu le voi respecta dar care ştiu că mă vor scăpa de situaţia actuală
d. mă bazez pe lipsa de fermitate a penalizărilor
e. sunt conştient că nu este bine şi doresc să mă schimb
f. vreau sa fiu ajutat să mă schimb

6. Ce v-ar determina să nu mai lipsiţi?
a. să fie orele mai atractive
b. profesorii să fie mai indulgenţi la ore
c. orele să fie mai scurte şi mai puţine
d. aş dori să urmez o alta scoala
e. pedepsele mult mai severe pentru absenţe
f. altele. Care?........................................................................................................

7. Care este cauza care va genereaza lipsa de respect fata de profesori?
a. toleranta unor cadre didactice
b. probleme medicale in copilarie
c. lipsa de comunicare parinte - profesor
d. carente educationale
e. dorinta de a impresiona colegii
f. altele. Care?.............................................................................................

8. In ce mod considerati ca v-ati putea imbunatati rezultatele scolare?
a. lucrand suplimentar , acasa.
b. fiind sprijinit de catre parinti/ familie
c. fiind sprijinit de catre colegi
d. fiind sprijinit de catre profesor, la clasa
e. lucrand cu profesorul dupa ore
f. altele. Care?......................................................................................................

9. Ce activitati extrascolare v-ar interesa?
a. vizite la muzee
b. concursuri sportive / fotbal
c. excursii / drumetii
d. cursuri de informatica / internet
e. altele. Care?......................................................................................................

10. Vârsta
· pâna la 12 ani
· intre 12 ani şi 14 ani
· peste 14 ani

11. Sexul
· Barbatesc
· Femeiesc

Niciun comentariu: